Политика за връщане на стока

14 ДНИ ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ

С нас можете да се убедите, че онлайн продажбите са лесни и надеждни. След покупка в shmag.bg имате право да размислите. Всеки продукт може да бъде върнат или подменен в рамките на 14 календарни дни след получаването.

Имате право да го разгледате и да помислите дали е точно това, което искате. Ако размислите и го върнете, разходите за връщането на стоката са за ваша сметка / за сметка на клиента. За размяна стойността се калкулира, и разликата се доплаща или съответно се връща с наложен платеж или по банков път.

Закупената стока се връща лично или чрез куриерска услуга. При връщане на стоката чрез куриер, задължително същата се изпраща със застраховка за стойността на продукта; ако няма застраховка и настъпят транспортни щети, отговорността и разходите са за сметка на купувача.

Продуктите за връщане или подмяна не трябва да бъдат употребявани и монтирани, както и да отговарят на следните условия:

1. Да бъде в оригинална опаковка и в ненарушен търговски вид;

2. Да е придружен с оригинал на финансов документ, доказващ, че е закупен от АДАСТРО ГЛОБАЛ ЕООД /фискален бон и/или фактура

3. Да не е с повреди, причинени от неправилна употреба.

След като установим, че артикулът отговаря на посочените условия, потребителят писмено да информира “АДАСТРО ГЛОБАЛ” ЕООД, на следния имейл адрес: mail@shmag.bg , че на основание чл. 50, ал.1 ЗЗП се отказва от закупената стока, като задължително посочи:

– точен адрес, в който ще върне стоката или в който стоката ще бъде върната от куриер;

– банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока;

Ще възстановим сумата по банков път на посочения от вас IBAN в срок от 14 дни.

Гаранционни условия и Рекламации

В случай на проблеми при доставка по причина на shmag.bg ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи при следните условия:

– Ако доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента;

– Ако стоката има скрит дефект;

– Ако стоката не работи и е повредена;

– Ако цената, която трябва да се плати не съответства на цената на която е поръчана стоката.

При дефекти в следствие на неправилна експлоатация ПРОДАВАЧА не приема рекламация.